Beograd, februar 2005. U saradnji sa KultuKontakt Austrija u periodu od 11. do 13. februara 2005. u hotelu Mažestik je održan seminar „Samoevaluacija i participativno projektno planiranje”. Moderatori seminara su bili Nađa Bulat iz Društva za obrazovanje odraslih i Vladimir Ivanović iz Instituta za savremenu istoriju, oboje iz Beograda. Učesnici seminara su bili iz različitih institucija: Centar za interaktivnu pedagogiju, predstavnici Programa reforme stručnog obrazovanja, Grupa „Hajde da…“ , G17 PLUS, Beogradski fond za političku izuzetnost, Evropski pokret iz Smederevske Palanke, Filozofski fakultet Beograd, Univerzitet za treće doba „Braća Stamenković“, Društvo za razvoj obrazovanja. Seminar se sastojao iz dva dela. U prvom delu polaznici su upoznati sa osnovnim elementima samoevaluacije: svrha samoevaluacije, vrste i principi samoevaluacije, „točak“ kao simbol metodologije koja se koristi pri samoevaluaciji. Nakon toga, polaznici su podeljeni u tri grupe, svaka je imala zadatak da napravi i razvije sopstveni točak samoevaluacije. Drugi deo seminara je posvećen participativnom projektom planiranju koji je organizovan kroz radionicu u kojoj su učesnici bili podeljeni u dve grupe. Radionica je imala nekoliko faza: definisanje problema, izrada „drveta problema“ izrada matrice projektnog plana koja uključuje objekat, svrhu, aktivnosti, rezultate i indikatore.